Egyetemi oktatás és kutatás az NRC támogatásával

Instant Market Research


IMR: gyorsabb, költséghatékonyabb kutatás

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben.

Ingyenes oktatási célú használat egyetemeknek

Az Instant Marketing Research egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára nemcsak a marketingkutatással és piackutatással foglalkozó vállalatok részére, hanem a felsőoktatási intézmények, egyetemek részére is.

Az Instant Marketing Research szoftver az egyetemek és felsőoktatási intézmények számára oktatási célra ingyenesen használható. 

Az IMR kutatási eszköztára
  • online fókuszcsoport (SpeedSession)
  • online fórumkutatás (Chatspace)
  • online (mély)interjúk (Face2Surface)
  • online blogkutatás (ResearchonGo)
  • játékok: a szavazás, a kvíz, a projektív technikák és a kérdőívkérdés
Funkciók, oldalak
  • Az IMR meghívó rendszer és a címlista kezelő panel segítségével tudjuk a válaszadók emailen keresztül meghívni a kutatásokban való részvételre. Ez akár egyénileg, akár csoportosan is történthet. 
  • Az IMR-ben a fejlesztés során létrehozott kutatói oldalon (nézetben) a kutatások létrehozását, menedzselését lehet végezni.
  • Az ügyféloldali nézetben a megbízók tudják nyomon követni az aktuális projektjüket
  • A válaszadói oldalon a résztvevők saját feladataikat, projektjeiket látják, jelen lehetnek a beszélgetéseken

Instant Market Research
Az egyetemeken oktatási célra ingyenesen használható IMR rendszerhez applikációt is fejlesztett az NRC

Platformfüggetlen és applikáció is van hozzá
  • Az Intant Marketing Research rendszer kialakítása platformfüggetlen: a reszponzív megjelenés mellett külön IMR applikáció is kifejlesztésre került.
  • Az app megkönnyíti a használatot, hiszen az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisksépernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe.
  • Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható. A szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. 

További információk az Insight Marketing Research platformról (IMR home page)

Az egyetemek az alábbi rövid regisztráció segítségével tudnak érdeklődni az IMR online piackutatási szoftver oktatási célú ingyenes használatával kapcsolatosan:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
IMR - Instant Market Research - az online piackutatást támogató komplex rendszer|chatszoba|||||

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

Online vásárlás: férfiak és nők

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves elemzéseink (Digi@Bank éves előfizetőknek ingyenes)|Digi@Bank Monitor logo

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés