Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Az NRC két előadással is jelen lesz az online térben megrendezett szakmai eseményen

Október 6. 18:25.: Kutatás: kényszer, küzdelem, kényelem:

Hogyan jelenik meg a digitális transzformáció az emberek mindennapjaiban? – Kurucz Imre (NRC) előadása friss kutatási eredményekkel.

A koronavírus járvány következtében kénytelenek voltunk az online térbe vinni mindennapi rutinjainkat. Az interneten vásárolunk, online platformokon érintkezünk barátainkkal, digitálisan tanulunk és a home office-nak is elengedhetetlen feltétele a világhálóra való csatlakozás. De mennyire volt zökkenőmentes ez az átállás? Kiváltja-e az online a korábbi folyamatokat? És vajon tartósak maradnak-e az új szokások? Kutatás a témában az NRC-től az Internet Hungary konferencián.

Október 7. 10:25: Kutatás!! Figyelem! Most kiderül, mire figyelünk

Kurucz Imre (NRC) előadása

Digitális eszközök és képernyők egész hada vesz körül minket, megszámlálhatatlan mennyiségű tartalom és élmény pályázik a figyelmünkre, és mi nem is akarunk lemaradni semmiről. De mi az, ami belefér a szabadidőnkbe? Az Internet Hungary konferencián elhangzó előadásból kiderül, hogy mi az, amire kevesebb figyelmünk jut, és mi az, amire több? Hogyan változtatta meg mindezt a járványhelyzet, a karanténlét, a mobiltásunkban és szabadságunkban megjelenő korlátok? Az NRC friss kutatási adatai.

Internet Hungary
Internet Hungary 2020.10.06-07. – Két NRC eőadás Kurucz Imrétől, friss kutatási adatokkal

Regisztráció

Program

Ez is érdekelheti:

Podcast az NRC-től: pandémiás hangulat, várakozások, lakossági vélemények

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
Online vásárlás: férfiak és nők

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves elemzéseink (Digi@Bank éves előfizetőknek ingyenes)|Digi@Bank Monitor logo

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés