Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Az NRC két előadással is jelen lesz az online térben megrendezett szakmai eseményen

Október 6. 18:25.: Kutatás: kényszer, küzdelem, kényelem:

Hogyan jelenik meg a digitális transzformáció az emberek mindennapjaiban? – Kurucz Imre (NRC) előadása friss kutatási eredményekkel.

A koronavírus járvány következtében kénytelenek voltunk az online térbe vinni mindennapi rutinjainkat. Az interneten vásárolunk, online platformokon érintkezünk barátainkkal, digitálisan tanulunk és a home office-nak is elengedhetetlen feltétele a világhálóra való csatlakozás. De mennyire volt zökkenőmentes ez az átállás? Kiváltja-e az online a korábbi folyamatokat? És vajon tartósak maradnak-e az új szokások? Kutatás a témában az NRC-től az Internet Hungary konferencián.

Október 7. 10:25: Kutatás!! Figyelem! Most kiderül, mire figyelünk

Kurucz Imre (NRC) előadása

Digitális eszközök és képernyők egész hada vesz körül minket, megszámlálhatatlan mennyiségű tartalom és élmény pályázik a figyelmünkre, és mi nem is akarunk lemaradni semmiről. De mi az, ami belefér a szabadidőnkbe? Az Internet Hungary konferencián elhangzó előadásból kiderül, hogy mi az, amire kevesebb figyelmünk jut, és mi az, amire több? Hogyan változtatta meg mindezt a járványhelyzet, a karanténlét, a mobiltásunkban és szabadságunkban megjelenő korlátok? Az NRC friss kutatási adatai.

Internet Hungary
Internet Hungary 2020.10.06-07. – Két NRC eőadás Kurucz Imrétől, friss kutatási adatokkal

Regisztráció

Program

Ez is érdekelheti:

Podcast az NRC-től: pandémiás hangulat, várakozások, lakossági vélemények

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|Milyen karácsonyi ajándékot rendelt az interneten?||

Internetről a fa alá

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót,

Teszteltük – McDonald’s terminálok

Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk

|||

UX Research: Túl a usabilityn

  Ki ne hallott volna már a UX research kifejezésről? Mosolygós, kreatív, laza fiatalok mosolyognak ránk a Facebookon, újabb és újabb start-up cégek jelennek