LETÖLTÉS | A Media Hungary 2018. konferencián bemutatott előadásunk anyagai

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text]

[wpdm_package id=’15587′]

[/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text]

[wpdm_package id=’15567′]

[/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei
|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést