NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

Március óta meghatározó része életünknek a koronavírus – átírta mindennapjainkat és jövőbeli terveinket, hatással van munkára, szórakozásra fogyasztásra, vásárlásra. Ráadásul a helyzet napról napra változik, az aktuális járványügyi adatok, korlátozások, enyhítések függvényében. 

Az NRC Pandemia Hangulat Index tracking kutatása április közepe óta háromhetente méri a 18-65 éves magyar lakosság koronavírus járvánnyal kapcsolatos érintettségét és várakozásait, ami nemcsak egyfajta pillanatképet ad a lakosság hangulatáról, attitűdjéről, de mutatja a főbb trendeket, és információt nyújt a fogyasztási, vásárlási szokások jövőbeli alakulásáról is. 

Pandémia
NRC Pandémia Hangulat index eredményei

Tartanak-e a magyarok pandémia következményeitől? Számítanak-e gazdasági válságra: növekvő munkanélküliségre, inflációra? És a járvány második hullámára? Optimisták vagy pesszimisták saját egzisztenciájukat, háztartásuk pénzügyi helyzetét illetően? Továbbra is visszafogják a fogyasztásukat, vagy kezdenek újra többet költeni? Online vásárlás, vagy sorbanállás a hipermarketben? Készpénz vagy bankkártya? Mindezekre a kérdésekre választ ad a kutatás legfrissebb, 4. hulláma, amelynek legfontosabb, legérdekesebb adatait Kurucz Imre mutatta be június 25-én a Reboot Hungary Plusz online konferencián. 

Kattints a linkre, nézd meg a webináriumot, és Imre 15 perces előadását. 

NRC PANDÉMIA HANGULAT INDEX TRACKING

  • Ingyenes alaperedmények feliratkozóknak
  • Exkluzív kérdésfeltevési lehetőség, hat addicionális elemzés és egyéb extrák előfizetőknek

A linkre kattintva feliratkozhat az NRC exkluzív hírlevelére és az ingyenes NRC Pandémia Hangulat index adatait rendszeresen küldjük Önnek.

Kurucz Imre letölthető prezentációja

(2020. jún. 25-ei Reboot Hungary Webinárium)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|

Instant Marketing Research

Összefoglaló 2018.02.01-2019.01.31 közti időszakról Az NRC Kft. 2018.február 1-én megkezdte az Instant Marketing Research (röviden: IMR) szoftver létrehozását. A projekt kezdetekor a projektben résztvevő

Ajándékok a netről

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis

Facial Recognition Software az NRC-től|||

Sajtótájékoztató – Facial Recognition Software

Az NRC Kft a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs alapból biztosított támogatásból, kutatás-fejlesztési projektet valósít meg a „Mikro- és Kisvállalkozások Innovációs Tevékenységének Támogatása” pályázati