REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM SOROZAT: Kurucz Imre letölthető előadása

2020. április 16-án a Digitális Akadémia Reboot Webináriumának keretében Kurucz Imre nyitóelőadásában a koronavírus hatására megfigyelhető fogyaszásbeli változásokról beszélt. A prezentációjában bemutatott kutatási eredmények alapjául az NRC által készített online lakossági felmérés eredményei szolgáltak.


Mitől tartunk leginkább?
Ki hogyan éli meg a helyzetet a koronavírus kapcsán?
Hogyan változnak a vásárlási és fizetési szokások?
Miből veszünk többet?
Meddig tart várhatóan a lakosság szerint a koronavírus-járvány?

Egy 18-59 év közöttiek körében végzett friss online kutatás eredményei

fogyasztás

Kurucz Imre nyitóelőadása rövid regisztrációt követően itt letölthető:


REBOOT Webinárium részvétel információk, regisztráció
Még több letölthető prezentáció: Kurucz Imre előadása a Social Media 2020 Konferencián

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy