
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon
Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.

CX és ügyfélélmény kutatások
Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.

Service Design, Co-Creation fejlesztés
Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.
Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.
Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.
Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.
Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.

Facial Recognition Software záró projektbeszámoló
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók

2020. év végén sikeresen zárul a Facial Recognition Software fejlesztése
Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.

FRS projekt: 2. mérföldkő projektbeszámoló – NRC Facial Recognition Software
Tudatos és nem tudatos rekciók mérése reklámkutatásokban: az NRC Kft. Facial Recognition Software kutatás-fejlesztési projekt 2. mérföldkövének beszámolója.

A pandémia hatása a munkavállalókra
Az NRC 1000 fős, országosan reprezentatív kutatása a munkavállalókról a munkáltatók és döntéshozók számára. Klenovszki János videón megtekinthető és letölthető előadása a Marketing Summit Hungary konferenciáról.