Friss híreink
Fontos
NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX
Klenovszki János
2019.06.07.
Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás
Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?
Sági Ferenc
2019.06.04.
Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy
Hány napot szórakozunk a nap huszonnégy órájában?
Klenovszki János
2019.06.04.
Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív kutatáshoz,
Media Hungary 2019 – Siófok
Klenovszki János
2019.05.03.
3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary