Friss híreink

NRC infografikák egy videóban
Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is megmutatjuk

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon
Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás

Lakásterveink lázában élünk
Lakáshitel? Van rá igény. A banki ügyfelek harmada éppen aktuális lakástervén pörög, a másik harmada pedig öt éven belül tervez itt tartani. A legtöbben természetesen

Miért fontos az erős munkáltatói márka?
NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben