Friss híreink

Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány
Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére,

Kis magyar torrentológia
Leíró elemzés a magyarok torrentezési szokásairól Apró kis információdarabkák szétszórva a világban. Minden információdarabka megosztható és letölthető, egészen addig, amíg össze nem áll a nagy

Almát a körtével
Online kvalitatív módszerek Az online kvalitatív módszerek használata annak ellenére gyerekcipőben jár, hogy technikai akadálya régen nincs annak, hogy tökéletesen ügyfél- és résztvevőbarát felületeket használjunk

Tényleg mindig a legolcsóbbat hajkurásszuk?
Nem vagyunk annyira árérzékenyek az élelmiszer bevásárlások esetén, mint amennyire annak vagyunk titulálva, és amennyire annak érezzük magunkat. A márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése és