Friss híreink
Fontos
Milyen célcsoportot kutathatunk online?
Klenovszki János
2012.12.11.
12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy demográfia
Kettőn áll a vásár
Sági Ferenc
2012.12.11.
Határainkon túl mind a fizetős internetes oldalak, mind a nyomtatott digitális kiadványok terén jelentős médiapiaci változások zajlanak, elég csak a szlovákiai online hírpiac egy szegmensének
Ismerjük Anonymust?
Klenovszki János
2012.12.11.
Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot kiváltó
Interjú Sági Ferenccel és Ur Frigyessel
Klenovszki János
2012.12.10.
Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne legyen