Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról, a szektorban dolgozókról.

A Kastner, az NRC és a Kreatív ezért elérkezettnek látták az időt arra, hogy feltérképezzék

  • a hazai freelancerek világát,
  • a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.

A letölthető tanulmányban képet kaphatnak arról, hogy

  • mik is a legnagyobb pain-pointok a freelancer létben,
  • mi okoz igazi örömet,
  • milyen kihívással küzd egy tapasztaltabb és milyennel egy kevésbé tapasztalt szabadúszó.

Az elemzés rövid regisztráció után letölthető:


Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|

Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

infografika

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok ünnepi menüjében – ez derül ki az NRC 1000 fős november végi online felméréséből. Mi mindent tálalunk fel az ünnepi időszakban? Ennek jártunk utána kutatásunkban.

IMR - Instant Market Research - az online piackutatást támogató komplex rendszer|chatszoba|||||

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.