Mobiletnográfia
A mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes használni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésére és tapasztalataira. Ez a módszer különösen hasznos olyan helyzetekben, amikor a résztvevőknek valós időben kell visszajelzést adniuk, például termékhasználat vagy élmény alatt.
Az NRC mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes választani, ha a vállalatok mélyreható betekintést szeretnének szerezni a fogyasztók viselkedésébe és véleményeibe valós környezetben és valós időben. Ez a módszer segít a vállalatoknak abban, hogy pontosabb képet kapjanak a fogyasztók valós viselkedéséről és reakcióiról.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket valós környezetben, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással valós használat során.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen dokumentálhatják tapasztalataikat, észrevételeiket a termék használata során.
- Fényképes dokumentáció: A résztvevők képekkel vagy videókkal is dokumentálhatják tapasztalataikat, hogy még pontosabb képet adjanak a termék használatáról.
Egy FMCG vállalat, amely új otthoni takarítószert tesztel, az NRC mobiletnográfia módszerét használhatja. A résztvevők otthonukban tesztelik a terméket, és naplózzák tapasztalataikat, gondolataikat a termékkel kapcsolatban. Rögzíthetik, hogyan használják a terméket, milyen hatékonysággal bír a takarítás során, milyen az illata, az állaga, stb. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalat számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC mobiletnográfia kutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2025.05.06.
Nincs hozzászólás
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és

Piackutató
2025.04.22.
Nincs hozzászólás
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Kvalitatív kutatás újratöltve – a személyes beszélgetés és az AI szuperereje
2025.04.17.
Nincs hozzászólás
Dr. Babocsay Ádám pszichológus, Eckert Péter, az NRC QualiPool medior kvalitatív specialistája, valamint Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője arról beszélgetnek, hogyan alakul át

Húsvéti szokásaink? Vannak még?
2025.04.03.
Nincs hozzászólás
Közeledik a húsvét. Hogyan ünnepeljük a húsvétot? Mennyire igaz az, hogy vidéken még tartják magukat, de a városokból már kikoptak a hagyományok?