Miért fontos az erős munkáltatói márka?


NRC Employer Branding kutatási módszer

Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett.

Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac tagjai ugyanis azt gondolják az ilyen cégről, hogy jó ott dolgozni. Még a magas fizetést, biztos egzisztenciát garantáló vállalatok sem képesek mindig feltölteni soraikat jól képzett munkatársakkal. Ebben az időszakban különösen fontos tenni azért, hogy minél erősebb legyen egy cég employer brandje, hiszen nem mindegy, hogy milyen erőfeszítések árán és egyáltalán sikerül-e a megfelelő tapasztalattal és képzettséggel bíró emberek megszerzése. A hazai munkaerőpiacon jelenleg rengeteg területen szakemberhiány van, éppen ezért is fontos, hogy a menedzsment megismerje a munkavállaló igényeket, elvárásokat, illetve a cég és versenytársai imázsát.

Az NRC Employer Branding kutatás segít abban, hogy a cégek képet kapjanak arról, hogy mit gondolnak róluk a potenciális munkavállalók, mik a vállalat erősségei és gyenge pontjai ezen a téren, és milyen irányú lépéseket kellene tenni a nagyobb hatékonyság eléréséért.

A következő kérdésekre adunk választ kutatásunk során:

  • Milyen erős a cégem employer brandje összességében?
  • Kiknek a szemében vonzóbb és mely csoportok szemében kevésbé a vállalat?
  • Hol helyezkedik el a cégem a főbb versenytársakhoz képest?
  • Az iparágamon belül ki „lopja el” tőlem a tehetségeket? Ő milyen munkáltatói márkával rendelkezik?
  • Melyek a legfontosabb szempontok a potenciális munkavállalóknak egy cég megítélésénél? Ezek közül melyek esetén teljesít alul, illetve felül a vállalat?
  • Milyen irányba kellene változtatni a cég employer brandjén, hogy azok számára legyen igazán vonzó, akiket a leginkább el akarunk érni?
  • Milyen előnyöket emeljek ki egy bizonyos pozícióra szóló álláshirdetésben?

 

Amennyiben érdekli az NRC Employer Branding kutatási módszere kérem vegye fel a kapcsolatot velünk és elküldjük a szolgáltatást bemutató prezentációnkat.

 

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
IMR - Instant Market Research - az online piackutatást támogató komplex rendszer|chatszoba|||||

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

Online vásárlás: férfiak és nők

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves elemzéseink (Digi@Bank éves előfizetőknek ingyenes)|Digi@Bank Monitor logo

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés