Miért fontos az erős munkáltatói márka?


NRC Employer Branding kutatási módszer

Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett.

Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac tagjai ugyanis azt gondolják az ilyen cégről, hogy jó ott dolgozni. Még a magas fizetést, biztos egzisztenciát garantáló vállalatok sem képesek mindig feltölteni soraikat jól képzett munkatársakkal. Ebben az időszakban különösen fontos tenni azért, hogy minél erősebb legyen egy cég employer brandje, hiszen nem mindegy, hogy milyen erőfeszítések árán és egyáltalán sikerül-e a megfelelő tapasztalattal és képzettséggel bíró emberek megszerzése. A hazai munkaerőpiacon jelenleg rengeteg területen szakemberhiány van, éppen ezért is fontos, hogy a menedzsment megismerje a munkavállaló igényeket, elvárásokat, illetve a cég és versenytársai imázsát.

Az NRC Employer Branding kutatás segít abban, hogy a cégek képet kapjanak arról, hogy mit gondolnak róluk a potenciális munkavállalók, mik a vállalat erősségei és gyenge pontjai ezen a téren, és milyen irányú lépéseket kellene tenni a nagyobb hatékonyság eléréséért.

A következő kérdésekre adunk választ kutatásunk során:

  • Milyen erős a cégem employer brandje összességében?
  • Kiknek a szemében vonzóbb és mely csoportok szemében kevésbé a vállalat?
  • Hol helyezkedik el a cégem a főbb versenytársakhoz képest?
  • Az iparágamon belül ki „lopja el” tőlem a tehetségeket? Ő milyen munkáltatói márkával rendelkezik?
  • Melyek a legfontosabb szempontok a potenciális munkavállalóknak egy cég megítélésénél? Ezek közül melyek esetén teljesít alul, illetve felül a vállalat?
  • Milyen irányba kellene változtatni a cég employer brandjén, hogy azok számára legyen igazán vonzó, akiket a leginkább el akarunk érni?
  • Milyen előnyöket emeljek ki egy bizonyos pozícióra szóló álláshirdetésben?

 

Amennyiben érdekli az NRC Employer Branding kutatási módszere kérem vegye fel a kapcsolatot velünk és elküldjük a szolgáltatást bemutató prezentációnkat.

 

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
lakáshitel

Lesz-e újra hitele a lakáshitelnek?

Az élénkülő lakáshitelezésről szóló hivatalos statisztikák, a bankok versengő lakáshitel-ajánlatai, a pénzügyi-szakmai fórumok optimizmusa a lakáshitelekkel szembeni lakossági bizalom lassú visszaépülését sejteti. De mégis

Pénzügyeinkről "okoson" és egyéb eszközökön

Több mint hárommillió okostelefon, több mint hárommillió érintés nélküli fizetésre alkalmas bankkártya. Több tucat fizetést lehetővé tévő applikáció, okostelefonos büdzsé-kezelő, árfolyam-figyelő, tőzsdei kereskedő, fizető-alkalmazás.

||||||||||

Okostelefon-választási előrejelzés

„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető),

||

PMSZ: Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac

Magyarországon közel 5%-os gyarapodás figyelhető meg, míg a legutóbbi ESOMAR Global Market Research tanulmány szerint a piackutatási iparág 2014-ben világszinten 0,1%-kal, 43 milliárd dollárra nőtt