Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Keressen minket bizalommal
Bankok
Digi@Bank monitor és egyedi kutatásaink segítségével megismerheted a lakossági elvárásokat és tapasztalatokat.
Biztosítók
Kvantitatív és kvalitatív kutatásaink segítségével a termékfejlesztés területén is támogatjuk a hazai biztosítókat.
Közműszolgáltatók
Hogyan tudod javítani imázsodat? Mivel elégedettek a fogyasztóid? Milyen területen tudsz nekik segítséget nyújtani?
OTC
Hol keresnek információt a vásárlók? Mi alapján választanak OTC készítményt? Melyik patikát kedvelik és miért?
SMART, IOT
Milyen iparági trendek mozgatják meg a vásárlókat? Miért választanak okos termékekeket a fogyasztók? Melyek a legnépszerűbb márkák?
Ügyfélszolgálatok
Mit gondolnak a vásárlók az ügyfélszolgálatokról? Mit várnak el? Mitől lesz jó egy ügyfélszolgálat és egy chatbot?
Közgazdászként (Corvinus) és jogászként (ELTE) végeztem.
Közel 30 éve végzősként első munkahelyként egy piackutató céget választottam, úgy hívták, hogy Modus. Azóta nem ereszt el ez a szakma.
Voltam kvantitatív kutató, kutatási csapatok vezetője, ügyféligazgató, és még kutatócég-tulajdonos is egy ideig. Jó pár éve kifejezetten szeretek kvalitatív kutatásokat végezni, elemezni, kitalálni.
Úgy alakult, hogy a pályafutásom első 10 évét leszámítva kifejezetten szolgáltatóipari, ezen belül banki, biztosítói és telekommunikációs, vagy akár energiaipari cégeknek dolgozom. Ebben az a jó, hogy több oldalról látom ugyanazt az ügyfelet. Például amikor befizeti a biztosított lakásának áramszámláját a hitelkártyája terhére okostelefonján. A munka mellett kertemet művelem és részt veszek a helyi közéletben. A kert megnyugtatja a közélet miatt felborzolt kedélyeket, így ez jó párosítás.
2017 óta vagyok az NRC-nél, kutatási igazgatóként. Az a mi luxusunk, hogy mi itt mindig kíváncsiak maradhatunk. Nekünk nem csak hogy szabad, de muszáj is kérdezni.
Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve
Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?
Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.
Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető alapindexek.
AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN – Letölthető prezentáció!
Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív kutatási módszer – Instant Market Research
HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL
Impulzusvásárlás. Sokat tud róla, aki FMCG területen mozog.
Létezik-e ugyanakkor impulzív hitelfelvétel? Ennek járt utána az NRC kutatása 2019 második felében.