NRC-kutatás az Internet Hungaryn – Most letölthető!

 

Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás.

A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében.

Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot?

Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre.

[wpdm_package id=’15878′]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Pálinkás jó hírek

A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő,

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek

|

A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme

Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos