NRC-kutatás az Internet Hungaryn – Most letölthető!

 

Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás.

A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében.

Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot?

Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre.

[wpdm_package id=’15878′]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Kik laknak a panelban?

Ahhoz, hogy rendszeresen végezhessünk kérdőíves megkérdezéseket az interneten, elengedhetetlenül szükséges egy jól felépített, menedzselt és folyamatosan karbantartott online piackutatási panel. Cikkünkben az online piackutatói

Mire jó a világháló?

Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát,

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internetpenetráció 2008 első félév

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –