2020. február 20-án kerül megrendezésre a Social Media 2020 Konferencia, melyen az NRC is képviselteti magát:
„AZ X, AZ Y ÉS A Z GENERÁCIÓ SOCIAL MÉDIA FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI” (előadó: Kurucz Imre)

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Az NRC, Magyarország első online piackutatásra szakosodott vállalatként, 25 éve stabil partnere a hazai
E-kereskedelem trendek 2025: Miért költenek egyre többet a magyar vásárlók külföldi webshopokban? Hogyan tarthatják meg ügyfeleiket a hazai e-kereskedők a Temu térnyerése mellett?
Miben rejlik a Python alapú adatvizualizáció ereje? Hogyan változtatják meg a dinamikus dashboardok az adatmegosztást? Cikkünkben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg.
A piackutatás világa folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, hogy miként befolyásolja a piackutatás fejlődését a társadalmi és a technológiai trendek alakulása. És vajon hogyan hat