A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a piackutatást. Gyorsabb elemzés, költséghatékonyság és mélyebb megértés az adatok világában.
Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a piackutatást. Gyorsabb elemzés, költséghatékonyság és mélyebb megértés az adatok világában.
A szelektív hulladékgyűjtés nem csak környezeti, hanem gazdasági érdek. Tudj meg többet arról, hogy áll a lakosság a kérdéshez.
A cikksorozat a hulladékhoz való viszonyunkat vizsgálja. Ebben a lakosságra vonatkozó cikkben az elemeket, elektronikai eszközöket, égőtesteket, mint hulladék típusokat és azok kezelési módszereit vizsgáljuk.
Miért nem terjedt el a Service Design Magyarországon? Kihívások, AI szerepe, és a KKV-k digitalizációs hiányosságai, melyek akadályozzák az innovációt.
A zenekészítő mesterséges intelligenciák, pl. a SUNO ismertségét, használatát és az az azokról kialakult lakossági benyomásokat vizsgáló kutatási eredmény.
A magyarok 60%-a hallott az otthonfelújítási programról, de a részletek homályosak. Az otthonfelújítás bonyolultsága miatt kevesen tervezik igénybe venni a támogatást.
Együnk-e tojást vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet vagy hagyjuk el? Mennyi húst együnk? Együnk-e egyáltalán? Mit okoz a fehér liszt? Hányszor együnk egy
Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,
Internetpenetráció, e-kereskedelem, vásárlás és mobilbankhasználat az NRC-től. Piackutatás, adatelemzés, tanácsadás és rengeteg piackutatási adat a honlapunkon.
Piackutatás: új súlyozó adatok a KSH-tól. NRC piackutatás, alapozd megbízható adatokra a döntéseid. Fedezd fel, hogyan változik a piac és a fogyasztói magatartás 2022-ben.
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.