EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

A Netpanel tagjai a kérdőívek kitöltésével nemcsak pontokat gyűjthetnek – melyeket aztán vásárlási utalványokra vagy a nyereményjáték-sorsjegyekre válthatnak –, hanem egy-egy jó ügyet is szolgálnak. 2019 januárja óta ugyanis minden kitöltött kérdőív után 1 forintot különítünk el valamilyen nemes célra.

A koronavírus helyzetre tekintettel a tavaly összegyűlt összeget – megnövelve az idén január és március között kitöltött kérdőívek számával – a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványnak juttattuk el. Az elmúlt 15 hónapban a Netpanel tagjai 354.887 kérdőívet töltöttek ki, így ezzel az összeggel segíthettünk, amit ezúton is köszönünk minden Netpanel válaszadónak.

együtt

További információ a Netpanel társadalmi felelősségvállalásáról ezen az oldalon érhető el.


Online kvalitatív megoldások: IMR kutatási platform az NRC-nél


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei
|

Service Design Day – 2020.10.08.

Service Design Day 2020.10.08. NRC kuponkóddal 21% kedvezménnyel regisztrálhatsz az eseményre! Gyere, inspirálódj, foglald le helyed most!

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.