23 szept Service Design Day – 2020.10.08. 2020-09-23 Gyenes Edina Itt van: NRC hírek, Service Design tanácsadás Fejleszd az ügyfélélményedet és a szolgáltatásod minőségét! Inspirálódj, ismerd meg a jó gyakorlatokat! Közel 100 előadás, több, mint 80 előadó és 30 órányi tudásanyag vár október 8-án, a Service Design Day-en, amit idén online tartanak, azaz bármikor be lehet csatlakozni, sőt videós jeggyel később is visszanézhetőek a prezentációk. Érdekel, hogy miképp tervezi a fizetési szolgáltatását az UBER? Bepillantanál olyan nagyvállalatok szakmai műhelymunkájába, mint a MOL, a Deutsche Telekom, a Vodafone, a K&H Bank, az MKB Bank, a Budapest Bank, az Erste Bank, az OTP Bank, vagy a Mastercard? A 21 éves NRC támogatásával 21% kedvezményt adunk minden jelentkezőnek: ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy a “LAAXOPP9” kuponkódot használod a jegyvásárlásnál. Foglald le a helyed most! Program, regisztráció: https://2020.servicedesignconf.com/ ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK! További bejegyzéseinkTARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁSPANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOKFOGYASZTÁS KORONAVÍRUS IDEJÉNFÉLELEM ÉS TUDÁSFÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICEMÉLYINTERJÚK ONLINE: CHAT vs. VIDEO vs. VOICE Megosztás: Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link Print Több