Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon.

A legismertebb fesztivál természetesen a Sziget (tízből kilencen ismerik), de ismertségben alig marad el mögötte a Balaton Sound és a VOLT. Kiemelkedő még az EFOTT ismertsége is, amiről a 18-39 évesek kétharmada hallott; a Campus Fesztivált ötből ketten, a Szegedi Ifjúsági Napokat, a Strand Fesztivált vagy a Fishing On Orfűt pedig nagyjából minden harmadik ember ismeri.

Személyes tapasztalata is a Szigettel van a legtöbbeknek: 11 százalék járt már az óbudai fesztiválon, a VOLT-ot 9, a Balaton Soundot 8 százalék próbálta már ki. Ha azonban csak az idei évet nézzük, a VOLT a legnépszerűbb a magyarok körében: 5 százalék vett részt a soproni fesztiválon, a Balaton Soundon 3 százalék járt, a Szigetre pedig 4 százalék tervez kimenni.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
Facial Recognition Software az NRC-től|||

Facial Recognition Software projektbeszámoló

Az NRC által kifejlesztett Facial recognition Software az egész reklámszakma számára hasznot hajthat. Segítéségével pontosabban detektálhatják, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag.

|

Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

infografika

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok ünnepi menüjében – ez derül ki az NRC 1000 fős november végi online felméréséből. Mi mindent tálalunk fel az ünnepi időszakban? Ennek jártunk utána kutatásunkban.