Innováció a piackutatásban! Te mit gondolsz erről?

Klenovszki-Janos

A Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjunk arra a kérdésre, hogy mit tekinthetünk innovációnak a piackutatásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába is bekerültek, vagy a jövőben bekerülhetnek.

Tovább a kérdőív kitöltéséhez!

Kérlek szánjatok 10 percet a kérdőív kitöltésére, hogy megismerhessük a ti véleményeteket is erről az izgalmas témáról. A kérdőív kitöltőknek a kutatás összefoglalóját elküldjük, illetve 10 db konferenciajegyet és egy tabletet sorsolunk ki.

Köszönöm a segítségeteket!

Klenovszki János
Kutatás 2015 innovációs szekcióvezető

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
Új kollégát keresünk: piackutatási projektkoordinátor, online kérdőívszerkesztő

Adatelemző, piackutató

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, adatelemző kollégáját!  Munkakörhöz tartozó feladatok: Akkor jelentkezz, ha  Előnyt jelent: És mit kínálunk cserébe?  Céginformáció:

A piackutatás 2024-es trendjei

A piackutatás 2024-es trendjei

Piackutatás 2024. Mega-, és mikrotrendek, szakértői beszélgetés Falus Tamással és Géczi Tamással a piackutatás jelenéről és jövőjéről az NRC friss podcastjében.