Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia

Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary konferencián 2019. május 7-8-án.

05. 07. szerda, 11:55
Zöld terem (Many Screens)
Hány napot szórakozom a nap 24 órájában?
(Kurucz Imre)

05. 07. szerda, 12:20
Lila terem (Televíziózás)
Mit csinálsz tévézés közben? Netán netezel is?
(Sági Ferenc)

05. 07. szerda, 18:20
Kék terem (Szórakoztató)
Kép-hang-közösség, szabadidő
(Kurucz Imre)

A konferencián találkozunk. 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

2020. év végén sikeresen zárul a Facial Recognition Software fejlesztése

Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.