Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia

Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary konferencián 2019. május 7-8-án.

05. 07. szerda, 11:55
Zöld terem (Many Screens)
Hány napot szórakozom a nap 24 órájában?
(Kurucz Imre)

05. 07. szerda, 12:20
Lila terem (Televíziózás)
Mit csinálsz tévézés közben? Netán netezel is?
(Sági Ferenc)

05. 07. szerda, 18:20
Kék terem (Szórakoztató)
Kép-hang-közösség, szabadidő
(Kurucz Imre)

A konferencián találkozunk. 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|

Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

infografika

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok ünnepi menüjében – ez derül ki az NRC 1000 fős november végi online felméréséből. Mi mindent tálalunk fel az ünnepi időszakban? Ennek jártunk utána kutatásunkban.

IMR - Instant Market Research - az online piackutatást támogató komplex rendszer|chatszoba|||||

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.