Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia

Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary konferencián 2019. május 7-8-án.

05. 07. szerda, 11:55
Zöld terem (Many Screens)
Hány napot szórakozom a nap 24 órájában?
(Kurucz Imre)

05. 07. szerda, 12:20
Lila terem (Televíziózás)
Mit csinálsz tévézés közben? Netán netezel is?
(Sági Ferenc)

05. 07. szerda, 18:20
Kék terem (Szórakoztató)
Kép-hang-közösség, szabadidő
(Kurucz Imre)

A konferencián találkozunk. 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden

Kütyükörkép 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a

Pálinkás jó hírek

A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő,

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek