Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)

Már elérhető az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya!

Egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan kutatásra, amely átfogó képet ad a magyarországi munkavállalók, pályakezdők és álláskeresők aktuális helyzetéről, véleményéről és igényeinek sokrétűségéről, emellett az elmúlt évek folyamatainak, a pandémia hatásának megértését is segíti. Az NRC friss kutatása ezt az igényt hivatott kielégíteni.
 
A kutatás további célja volt azonosítani jellegzetes típusokat, szegmenseket a munkavállalók körében, továbbá megtalálni azokat a hívószavakat, amelyek felkeltik az álláskeresők figyelmét, és a toborzás során segítenek kitűnni az ajánlatok közül.
 
További információ és megrendelés itt.
 

munkavállaló


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|online kutyu kutatas

Így használjuk kisképernyős eszközeinket II.

Kütyühasználók az adott élethelyzetekben Az okostelefon és a táblagép egyre inkább része életünknek. Sokan ezekkel az eszközökkel fekszenek és kelnek, sőt még a mellékhelyiségbe

Névváltás és a piackutatás

Erdélyi Laura 2012-ben az Apród.hu senior brand managereként kezdett az Allegro Groupnál dolgozni. Egy évvel később, 2013 szeptemberében, az általános apróhirdetési oldal marketing vezetője

csokoládé fogyasztás|

Boldogság grammra

Lassan, nyugodtan, minden percét kiélvezve, jól megízlelve, vagy mohón, kapkodva, titokban befalva? Búfelejtőnek, netán jól megérdemelt jutalomként? Megnyugvást, vagy új energiát, feltöltődést remélve? Másokkal