ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

A Research and more Podcast 9. adása (2020.03.02.)

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája.

Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!


A 9. adás (ExperienceConra hangolva) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Fókuszban a freelancerek (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!