Omnibusz
- Piaci trendek: Mik a legújabb trendek a piacon, és hogyan alakulnak az idők folyamán?
- Termékismertség: Mennyire ismerik a fogyasztók a vállalat termékeit?
- Fogyasztói vélemények és viselkedés: Milyen attitűdök, szokások és viselkedések jellemeznek egy adott fogyasztói csoportot?
- Versenytársak elemzése: Milyen stratégiákat és taktikákat alkalmaznak a versenytársak?
- Korrelációs elemzés: Különböző változók közötti kapcsolatok megértésére.
- Kötegelt elemzés (Cluster Analysis): A válaszadók hasonló csoportjainak azonosítására.
- Kereszttáblázatok (Cross Tabulation): A válaszok közötti kapcsolatok feltárására.
- ANOVA (Analysis of Variance): Csoportok közötti különbségek vizsgálatához.
- Chi-Square Test: Kategorikus változók közötti kapcsolatok vizsgálatához.
- Regressziós elemzés: Az ok-okozati kapcsolatok megértése és előrejelzése érdekében.
- Az egyik globális élelmiszeripari vállalat például az NRC omnibusz kutatását használta, hogy felmérje az új termékük iránti piaci érdeklődést. Kérdéseiket hozzáadták az omnibusz felméréshez, amelyek a fogyasztói preferenciákra, az új termékük iránti potenciális keresletre és a fogyasztói vásárlási szokásokra összpontosítottak. Az eredmények segítettek a cégnek megérteni a piacukat, és információkat szolgáltattak a termék bevezetésének optimális időzítéséről és stratégiájáról.
A piackutatásban az adatgyűjtés és elemzés gyorsasága, pontossága, valamint a költséghatékonyság kulcsfontosságú tényezők. Az NRC HyperX omnibusz kutatási platformja ezeket a kritikus elemeket helyezi előtérbe, innovatív megközelítéssel és a legújabb technológiai megoldások alkalmazásával. A gyors adatgyűjtés, a freQuest 4.4 reszponzív felület, az ügyfélélmény folyamatos fejlesztése, valamint a válaszadói bázis folyamatos bővítése és frissítése azt jelenti, hogy az NRC HyperX omnibusz nem csak gyors és hatékony, hanem mélyebb betekintést is nyújt a piaci trendekbe és fogyasztói magatartásba. Erről nem lehet lemaradni, hiszen havonta 3 alkalommal indul és a 4. napon már az adatok elemzése kezdődik.
Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai
Fejleszd vállalkozásodat! Ismerd meg az ügyfélelégedettség kutatás módszereit és alakítsd ügyfélélmény stratégiádat.
Piackutató
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, elemző kollégáját! Munkakörhöz tartozó feladatok: Akkor jelentkezz, ha És mit kínálunk cserébe? Ha magadra ismertél az
Az e-kereskedelem trendjei – 2024
Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,
A piackutatás 2024-es trendjei
Piackutatás 2024. Mega-, és mikrotrendek, szakértői beszélgetés Falus Tamással és Géczi Tamással a piackutatás jelenéről és jövőjéről az NRC friss podcastjében.