Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés

„A digitális adatgyűjtés korában az adatminőség és a válaszadói élmény központi jelentőségű tényezőkké váltak. Ebben a kontextusban a kérdőív tervezés és a válaszadók szelektálásának metodológiája kritikus fontosságú az értékelhető és megbízható eredmények eléréséhez.”

Online kérdőív

A digitális adatgyűjtés evolúciójában a kérdőívírás és a válaszadók szelekciója kiemelt jelentőséggel bír. A reszponzív design nem csupán esztétikai preferencia, hanem a mobilon történő kitöltés növekvő penetrációja miatt alapvető követelmény. Optimalizált hossz és struktúra, melyek a válaszadói élményt egy 20 perces kitöltési időn belül tartják, nemcsak a válaszadók motivációját fokozzák, de a minta reprezentativitását is elősegítik. Ebben a kontextusban demográfiai változók, mint a nem, kor, iskolai végzettség, és földrajzi tényezők, kulcsfontosságúak. Ösztönző rendszerek és gamifikációs technikák pedig tovább növelik a válaszadási arányt. A kérdőív tesztelése különféle platformokon és a nyelvezet egyszerűsítése szintén elengedhetetlenek az adatok integritásának biztosításához. Modern kérdőívszerkesztő eszközök, mint a freQuest, ezen folyamatokat automatizálják és vizualizálják, hozzájárulva az NRC Netpanel szolgáltatásainak sikerességéhez.

Kérdőívszerkesztő

Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.

Panelmenedzser

A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.

Kvalitatív szervezés

Az NRC az online kvalitatív kutatások területén az IPG szoftvert és a qualipool szolgáltatást alkalmazza együttesen, hogy maximálisan kihasználja az online környezet adta lehetőségeket. Az IPG szoftver fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok lebonyolítását teszi lehetővé, míg a qualipool a válaszadók hatékony toborzását és ajándékozás alapú ösztönzését biztosítja. Ez a kombinált megközelítés nem csak az adatgyűjtés mélységét és minőségét növeli, hanem a válaszadói élményt is javítja, ezzel segítve ügyfeleink kutatásait.

Online kvalitatív rendszer

Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.

Válaszadók szervezése

Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.

Online kérdőív

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

Kvalitatív kutatások és a digitális világ

Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és

Milyen gyakran chatelünk?

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok

A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:

CX trendek 2023|

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

E-kereskedelem

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem

Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az

88% az internetpenetráció Magyarországon

Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a

Piackutatási trendek 2023

2023-as piackutatási trendek és ügyfélelvárások

A piackutatást is használó cégek jogos igénye, hogy gyorsabban kapjanak választ üzleti kérdéseikre, hogy a fejlesztéseik valós ügyféligényeket elégítsenek ki és a felhasznált kutatási adatok

hu_HUHU