NRC piackutatási szolgáltatások
„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”
Miért jó befektetés a piackutatás
A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.
Piacfeltárás
A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.
Piacbecslés
A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.
Szegmentáció
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.
Perszónakészítés
Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.
Ügyfélelégedettség
Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.
Ügyfélélmény
A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.
Dolgozói-élmény
A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.
Szolgáltatásteszt
A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.
Termékteszt
A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.
Árteszt
Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.
Koncepcióteszt
A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.
Csomagolásteszt
A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.
Reklámfilm elő-és utótesztelése
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.
Honlap / applikáció usability
Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.
Ügyfélszolgálat
Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.
Elemzés
Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.
Online kutatás
Keressen minket bizalommal
Híreink

Veszélyes? Veszélytelen?
Az anyák 39 százaléka tartja veszélyesnek az internetet a gyermekek számára – ennyien adnak 4-es vagy 5-ös értéket egy ötfokú skálán, amelyen ha az átlagot

Férfias márkák – VMR.man
Márka kutatás Férfi vagyok, és az illatom is férfias – sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot

Állást kereső netezők – Helyükre kerülnek?
Az immár másfél éve szirmot bontott világgazdasági válság egyik, egyszeri emberek számára legérzékenyebb leképeződése az álláslehetőségek beszűkülése, és sok esetben a jelenlegi munkahelyük vagy állásuk

Internethasználati szokások a 14-69 évesek körében
5 hét alatt közel 45 ezren töltötték ki a VMR 2009 második félévi kutatásának kérdőívét. Az évente két alkalommal elvégzett vizsgálat – amely ez alkalommal

Szülői értekezlet
Böngészés tematikus portálokon, szakértői blogok olvasgatása, hozzászólás online fórumokon, csevegés közösségi oldalakon – néhány olyan tevékenység, amely jellemző kisgyermekes anyákra az interneten. Az NRC adatai

Elit társaság – 50 felettiek az interneten
Az internetet – a használók demográfiai profilja miatt – a kezdetektől fogva fiatalos médiumnak nevezik, és bár az internetpenetráció növekedésével az idősebb generációk is mind

A pálinka változó szerepköre
Bár a pálinkaforgalmazók és -főzdék weboldalain olvasható történelmi visszatekintések és helyzetértékelések még a reménykedés, a nem túl naprakészek pedig a csodavárás korszakánál tartanak, a pálinka

Mindent az internetező nőkről – VMR.woman 2009
Az elmúlt 2 évben Magyarországon mintegy másfélszeresére nőtt az internetező nők száma, így ma már 1,6 millió nő internetezik legalább heti rendszerességgel. A világhálót korábban

Tinik a neten
Empátia; hangzik el sokszor a kulcsszó. Ez az a tulajdonság, amivel a jó marketinges, média-, vagy kreatív szakember biztosan rendelkezik. Amikor a háziasszonyokat, az autóvásárlás

Nem félünk a sertéstől?
Bár az internetezők kétharmada fenyegetőnek érzi a sertésinfluenza terjedését, csak egytizedük véli valósnak a veszélyt, hogy a kór a közvetlen környezetében is felbukkanhat – derül

Internetpenetráció 2009 első félév
Fél év alatt 3 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2009 első félévében 52 százalékos az internetpenetráció – több

A fiatalok számára fontos cél a szakmai elismertség
A fiatalok számára a szakmájukon belüli elismertség és a hasznos munkavégzés fontosabb célok, mint a gazdagság, a rangsor végén pedig a hatalom és a hírnév