
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Kereskedelem
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Média
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

FMCG
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Történelem tanárként és szociológusként végeztem a Szegedi Tudományegyetemen. Lassan 20 éve foglalkozom kutatással. Első szakmai tapasztalataimat közvéleménykutatásban szereztem, majd a médiaügynökségi kutatói lét ragadott meg néhány évre, míg az utóbbi bő 10 évet piackutatással töltöttem az NRC kötelékében, jelenleg kutatási igazgatóként.
Alapvetően rengeteg kutatási területtel foglalkozunk közvetlen kollégáimmal, de elsősorban média-PR-kommunikációs kutatások, FMCG, közszolgáltatások és turisztika vonalon mozgunk az elmúlt évtizedben, felhasználva ehhez a kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek tárházát, szemkamerás kutatástól, a klasszikus kvalitatívon át egészen az conjoint-analízisig.
Szeretem a munkám, hiszen mi piackutatók a világ valamely szeletéről szerzünk jobb megértést egy-egy projekt során, ami végül magánemberi látásmódunkra is kihat. Ezzel együtt szabadidőmben kerülök mindent, ami digitális, és azt hiszem, hogy fokozódó szimbiózisban élek a természettel.

Kiaknázatlan lehetőségek – ökonometria
A médiakutatás változatos munka. Ügyfeleink a legkülönfélébb feladatokkal bíznak meg minket kampányaikkal kapcsolatban, szpotteszttel, logóteszttel, storyboardok elemzésével. Sokszor értékelünk szlogeneket, szereplőket, reklám alatti zenék tetszését.

Lassú víz partot mos – Digitális tartalomfogyasztás
Minden nyomtatott vagy online kiadványt készítő, szerkesztő, tartalmat előállító szolgáltatásnak el kell lassan gondolkodnia azon, hogy a következő években mivel fogja megkeresni a napi betevőt.

Többképernyűség
Az egyes médiumok azonos időben történő fogyasztásának jelensége, a párhuzamos médiafogyasztás és azon belül is a multiscreening egyre inkább teret hódít. A jelenség a kütyük

Freemium vagy prémium?
Az egyre fejlődő okostelefon-piaccal a mobilalkalmazások készítői is felveszik a versenyt, hiszen egyre szofisztikáltabb megoldások, technikailag is egyre fejlettebb alkalmazások jelennek meg, amelyek remekül kiegészítik