Data Processing, adatmenedzser

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi adatmenedzsment, Data Processing pozícióra tapasztalattal rendelkező új munkatársát.

Feladatok

  • online adatfelvételi projektek menedzselése
  • kutatási adatbázisok átalakítása, logikai ellenőrzése, tisztítása súlyozása
  • az adatok elemzésre való felkészítése
  • táblák, statisztikák készítése az ügyfelek részére
  • chartok, dashboardok készítése
  • kapcsolattartás projektmenedzserekkel és kutatási partnerekkel

Elvárások

Akkor jelentkezz, ha 

  • SPSS tapasztalattal rendelkezel az adatbázisműveletek területén
  • legalább középfokú műszaki informatikus, programozó végzettséged van
  • logikus gondolkodás és programozói látásmód jellemez 
  • pontos és precíz vagy 
  • minimum két év szakmai tapasztalattal rendelkezel 
  • jól viseled a monoton feladatokat, és ha egyszerre több dologgal kell foglalkoznod 
  • nem okoz gondot, ha angolul kell kommunikálnod 

Előnyt jelent

Előnyt jelenthet, ha dolgoztál már piackutató ügynökségnél vagy Big Data adatbázisokat menedzselő cégnél

Amit kínálunk

  • önálló munkakört
  • versenyképes fizetést 
  • gyors fejlődési lehetőséget
  • heti 4 nap home office-t
  • profi, segítőkész kollégákat
  • stabil, hosszútávú munkahelyet

Céginformáció

Az NRC Kft. elkötelezett a legmodernebb innovatív kutatási módszertanok és a kutatásra épülő döntéstámogató tanácsadás iránt. amely során Megbízóink azonnal hasznosítható segítséget kapnak kutató, tanácsadó szakértőinktől.

A hagyományos marketingkutatási módszerek és szolgáltatások mellett portfóliónkat folyamatosan bővítjük a legújabb innovatív technológiákkal. 

Jelentkezés módja

Ha magadra ismertél az elvárásokban, kérlek csatolj egy fényképes önéletrajzot fizetési igényed megjelölésével a cv@nrc.hu email címre.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.