Adatelemző, piackutató

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, adatelemző kollégáját! 

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Kvantitatív és kvalitatív kutatási projektek menedzselése
  • Kérdőív írás és programozás saját szoftverünkben
  • Értő és érthető elemzések készítése SPSS, Excel, PowerPoint, valamint saját szoftvereink segítségével
  • adatelemzés, statisztikai módszerek alkalmazása
  • data engineer feladatok
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel, kutatási eredmények, insightok prezentálása

Akkor jelentkezz, ha 

  • szakirányú befejezett felsőfokú végzettséged van 
  • pontosan és lényegre törően fogalmazol magyarul és angolul egyaránt
  • a számok és a szavak is le tudnak kötni
  • lehetőleg ismered és használod is az SPSS programot
  • precízen dolgozol minden téren 
  • törekedsz az alapos megértésre, de közben nem veszel el a részletekben
  • szeretnéd az egyik legjobb hazai piackutató cégnél tovább tanulni a szakmát
  • minimum 1 év tapasztalatod van piackutatási területen, akár ügyfélnél, akár ügynökségnél

Előnyt jelent:

  • Excel megfelelő ismerete és használata
  • SPSS program ismerete és használata
  • Python programnyelv ismerete
  • Power BI ismerete
  • felsőfokú végzettség

És mit kínálunk cserébe? 

  • versenyképes alapfizetést 
  • változatos feladatokat
  • gyors fejlődési lehetőséget
  • heti 4 nap home office-t
  • profi, segítőkész kollégákat
  • 25 éve stabil és megbízható munkahelyet

Céginformáció:

Az NRC, Magyarország első online piackutatásra szakosodott vállalatként, 25 éve stabil partnere a hazai nagyvállalatoknak. Teljeskörű piackutatási szolgáltatásokkal, innovatív online kutatási megoldásokkal, saját adatfelvételi panellel segítjük a hazai döntéshozók munkáját, a szolgáltatás, a termékfejlesztés területén és a lakosság vásárlói szokásainak és véleményének a megismerésében. 

Ha magadra ismertél az elvárásokban és szeretnél egy szuper csapatban dolgozni, akkor küldd el önéletrajzod a cv@nrc.hu email címre.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Mire jó a világháló?

Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát,

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internetpenetráció 2008 első félév

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –

|

Behálózott média

Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit