
Conjoint
Az ACBC kutatási módszer különösen akkor hasznos, ha a vállalatok részletesebb betekintést szeretnének nyerni a vásárlói preferenciák és döntéshozatali folyamatok mélyebb rétegeibe. Az adaptív módszer lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy pontosan megértsék, mely termékjellemzők és -attribútumok vonzzák leginkább a fogyasztók figyelmét, és hogyan hatnak ezek a vásárlási döntésekre.
- Felhasználói preferenciák: Az ACBC segítségével tisztázódik, hogy a felhasználók mely termékjellemzőket értékelik a legmagasabban.
- Döntéshozatali faktorok: Feltárja a döntéshozatali mechanizmusokat, melyek a termék- vagy szolgáltatásválasztások mögött állnak.
- Választási minták: Megmutatja, hogy a felhasználók hogyan navigálnak a terméklehetőségek között, milyen tényezők alapján hoznak döntéseket.
- Választási feladatok: A valós döntési helyzetek szimulációja segít megérteni a vásárlói preferenciákat.
- Elemzési modellek: Az ACBC módszer a statisztikai modellek alkalmazásával teszi lehetővé a döntéshozatali minták mélyreható elemzését.
- Szegmentációs analízis: Az egyes felhasználói csoportok preferenciáinak és döntéshozatali stílusainak részletes vizsgálata segít jobban megérteni a célpiacot.
Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

Egy ágyban a robotoddal
Mit gondolunk most a humanoid robotokról és hogyan fog ez változni a jövőben? Milyen terheket vesznek majd le a vállunkról és hogyan fogunk felük együtt élni?

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?
A Netflix a nappaliban, a TikTok a buszon, a Youtube pedig szinte bárhol és bármin. A képernyőidőért folyó harc sosem volt ennyire kiélezett. Az NRC

Hogyan védjük vagy nem védjük az online térben az adatainkat? Adatbiztonság a mindennapokban.
Adatbiztonság napjainkban – Hogyan védi, vagy nem védi adatait a magyar lakosság az online térben?

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és