Klenovszki János
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Szakterületeim
Klenovszki János

Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon

Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.

Klenovszki János

CX és ügyfélélmény kutatások

Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.

Klenovszki János

Service Design, Co-Creation fejlesztés

Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.

Szakmai tapasztalat

Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.

Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.

Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.

Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.

Szakmai cikkek
szórakozás karantén

Képernyők fogságában

Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.