NRC a sajtóban – 2018. január-február

 

Cikkek az interneten publikus kutatásainkról…

nrc a sajtóban

Fókuszban a harmincasok – Piac & Profit
TOVÁBB>>

Nehezen kelsz fel reggel? Már egy dolog is segíthet a kutatók szerint – NLCAFE
TOVÁBB>>

Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink – PRIM.hu
TOVÁBB>>

Már az autópálya matrica sem a régi – Tőzsdefórum
TOVÁBB>>

Egyre többen mobilon veszik az autópálya matricát – MTVA Híradó
TOVÁBB>>

Nehezen kelsz fel reggel? Már egy dolog is segíthet a kutatók szerint –  FEMINA
TOVÁBB>>

„A füleden ülsz, gyerek?” – Mobilfüggő nemzedék
TOVÁBB>>

Már ezt is inkább online vesszük
TOVÁBB>>

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei
|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést