IPG kvalitatív rendszer
Az IPG rendszer egy plusz kiegészítője tud lenni egy Zoom vagy egyéb videós mélyinterjúnak, fókuszcsoportnak azzal, hogy az offline kvalitatív kutatásoknál már megszokott projektív technikákat újra a moderátor eszköztárába helyezi, ezzel támogatva a sokszínűséget és a mélyebb megértést.
Az IPG azonban még ennél is többet tud, hiszen a projektív módszerek mellett lehetőséget nyújt chat alapú interjúk, csoportok, fórumok, blog kutatások és mobiletnográfiai vizsgálatok elkészítésére is, akár egy projekten belül, így nem korlátozza a módszer a kutatókat abban, hogy egy izgalmas és érdekes témát több módszerrel is körbejárjanak és akár ugyanazzal a válaszadóval hosszabb időszakon keresztül együtt dolgozzanak egy termék vagy szolgáltatást tesztelésén, fejlesztésén.
A rendszer lelke egy tudáskönyvtár, amelyen keresztül lehetősége van a kutatóknak arra, hogy régebben készült guideokat, projektív módszereket keressenek és ezeket felhasználva gyorsabbá és kényelmesebbé tegyék a projektek előkészítését, a tudás megosztását, akár cégen belül, akár cégen kívül.
A videós beszélgetéseket projektív technikákkal tudod izgalmasabbá, színesebbé és mélyebbé tenni, az eredményeket vizualizálva látod, meg tudod osztani a válaszadókkal, ügyfelekkel és természetesen az elemzésbe is be tudod illeszteni az eredményeket.
Egy projekten belül, akár videós, akár offline és akár chat alapú kvalitatív módszerek esetében többféle megoldást is használhatnak a kutatók:
- mélyinterjú
- fókuszcsoport
- bulletin borad / fórum
- blog
- mobiletnográfia
A módszerek nem korlátozzák a kutatókat, hiszen a saját kutatásokhoz feltöltött válaszadókat vagy az Onlinekutatás Qualipool beszervezett válaszadóit akár egy projekten belül is, korlátok nélkül tudják több módszerrel is kutatni. „Ha izgalmas válaszokat adott egy válaszadó egy fókuszcsoporton, hívd meg a rendszeren belül egy mélyinterjúra és beszélgess vele tovább.” Ezt a célt tűzték ki a fejlesztők és ezzel a speciális tudással a legjobb insightokat találhatjuk meg.
A projektív technikák, játékos formában segítik a kutatók munkáját és ez nemcsak szórakoztatóbbá, de sokkal hasznosabbá teszi a kutatást, mint ha csak beszélgetünk a válaszadókkal. A Insights PlayGround rendszerében 12 különböző játéktípussal végtelen számú projektív módszert készíthetnek el a kutatók:
- szavazás
- kvíz
- kérdőív
- projektálás
- képre-kép
- koordináta
- montázs
- csúszka
- szöveg
- mozi
- rangsor
- videó
A NRC Qualipool szolgáltatása ebben is segíti partnereinket, ugyanis akár 48 órán belül tudunk a lakossági célcsoportba tartozó válaszadókat szállítani szerződött ügyfeleinknek.
Ha a legjobb kvalitatív megoldásokat keresed a piacon, akkor az Insights playGround szolgáltatását neked találták ki, hiszen nemcsak kiegészíti a már jól ismert hagyományos módszereket blog, fórum és mobiletnográfiai módszerekkel, de a projektív technikákkal a legtöbbet tudod kihozni a válaszadókból is. Az már csak extra, hogy partnerek számára kedvezménye válaszadó szervezői szolgáltatást is nyújtunk, hogy a leggyorsabban kezdhessenek beszélgetni ügyfeleikkel.
Kérjen ajánlatot vagy töltse le bemutatónak és ismerje meg részletesebben a szolgáltatást és az árakat.
Megoldásaink
Guideszerkesztés
Könnyen szerkeszthető, kategorizálható és az időtervezést segítő guideszerkesztő.
Tudáskönyvtár
Mentsd le guidejaidat, az elkészült játékokat és oszd meg kollégáiddal.
Projektpanelek
Tölts fel saját válaszadóidat a projekthez és hívd meg őket több kutatási módszerre.
Játékok
A projektív módszerek segítségével a legtöbbet tudod kihozni a beszélgetésekből.
Reszponzív
A reszponzivitás lehetőséget teremt arra, hogy akár mobiltelefonról is bejelentkezz.
Szervezés
Biztosítjuk, hogy mindig legyen válaszadód, ismerd meg a Qualipool szolgáltatást.
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Legújabb cikkek
Data Processing, adatmenedzser
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi adatmenedzsment, Data Processing pozícióra tapasztalattal rendelkező új munkatársát. Feladatok Elvárások Akkor jelentkezz, ha Előnyt jelent Előnyt jelenthet,
A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a piackutatást. Gyorsabb elemzés, költséghatékonyság és mélyebb megértés az adatok világában.
Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?
A szelektív hulladékgyűjtés nem csak környezeti, hanem gazdasági érdek. Tudj meg többet arról, hogy áll a lakosság a kérdéshez.
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
Rab Árpád és Sági Ferenc elemzik, hogyan formálhatja át a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és a technológiai jövőt.