Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-án indul az NRC Fenntarthatóság Tracking kutatásának második hulláma

Az őszi hullámban a tavasszal vizsgált legfontosabb témakörök mellett új témák is szerepelnek, és a kérdőívet ügyfeleink is alakíthatják saját kérdésekkel. A saját kérdések elemzését kizárólag a kérdés megrendelőjének adjuk át.

Egy kérdés ára: 85 000 Ft + Áfa.

Az őszi hullám témái:

  • Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
    (ökológiai lábnyom, karbonsemlegesség)
  • Fenntarthatósági attitűdök
    (környezettudatosság, fogyasztás-csökkentés)
  • Vállalati, állami és egyéni felelősség
    (fogyasztói elvárások)
  • Hulladékgyűjtés
    (szelektív gyűjtés, zero waste, komposztálás)
  • Élelmiszerek és fenntarthatóság
    (választási szempontok, tájékozódás, csomagolás és címke szerepe)
  • Green mobilitás – ÚJ TÉMA!
    (elektromos hajtású járművek: vásárlási hajlandóság, hitelfelvétel)
  • Green home – ÚJ TÉMA!
    (napelem, energetikai korszerűsítés, zöld hitel)

További információ, az előző hullám megvásárlása, saját kérdések megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
tableau vizualizáció|

NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is

Employer Branding|Employer Branding

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál,