Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-án indul az NRC Fenntarthatóság Tracking kutatásának második hulláma

Az őszi hullámban a tavasszal vizsgált legfontosabb témakörök mellett új témák is szerepelnek, és a kérdőívet ügyfeleink is alakíthatják saját kérdésekkel. A saját kérdések elemzését kizárólag a kérdés megrendelőjének adjuk át.

Egy kérdés ára: 85 000 Ft + Áfa.

Az őszi hullám témái:

  • Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
    (ökológiai lábnyom, karbonsemlegesség)
  • Fenntarthatósági attitűdök
    (környezettudatosság, fogyasztás-csökkentés)
  • Vállalati, állami és egyéni felelősség
    (fogyasztói elvárások)
  • Hulladékgyűjtés
    (szelektív gyűjtés, zero waste, komposztálás)
  • Élelmiszerek és fenntarthatóság
    (választási szempontok, tájékozódás, csomagolás és címke szerepe)
  • Green mobilitás – ÚJ TÉMA!
    (elektromos hajtású járművek: vásárlási hajlandóság, hitelfelvétel)
  • Green home – ÚJ TÉMA!
    (napelem, energetikai korszerűsítés, zöld hitel)

További információ, az előző hullám megvásárlása, saját kérdések megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem