Fórumkutatás
Az online fórumkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok nagyobb csoportok véleményére, tapasztalataira, gondolataira kíváncsiak. Különösen hasznos, amikor a vizsgálatba bevont személyek fizikailag távol esnek egymástól, vagy amikor rugalmasabb, időben elosztott kommunikációra van szükség.
Az NRC online fórumkutatása akkor ideális választás, ha a vállalatoknak gyors, költséghatékony és nagy volumenű visszajelzésre van szükségük. Ez a módszer lehetővé teszi a cégek számára, hogy széles körűen gyűjtsenek adatokat és észrevételeket nagyobb csoportoktól, amelyek akár globálisan is elszórva lehetnek.
- Fogyasztói szokások és trendek: Megértheti, hogy a fogyasztók hogyan használják a termékeket és szolgáltatásokat, és milyen trendeket követnek.
- Fogyasztói vélemények és attitűdök: Felfedezheti, hogy a fogyasztók mit gondolnak a termékekről, szolgáltatásokról, márkákról és a vállalat kommunikációjáról.
- Új termékötletek és fejlesztések: Megtudhatja, hogy a fogyasztók milyen új termékeket, szolgáltatásokat vagy fejlesztéseket szeretnének látni.
- Nyitott kérdések: A résztvevők szabadon megoszthatják gondolataikat, véleményeiket, érzéseiket és tapasztalataikat.
- Zárt kérdések: A zárt kérdések segítségével kvantitatív adatokat gyűjthetünk, például a résztvevők preferenciáinak megismerése érdekében.
Egy távközlési cég, amely új mobil adatcsomagot tervez bevezetni, az NRC online fórumkutatási szolgáltatását használhatja annak érdekében, hogy megértse a jelenlegi és lehetséges ügyfeleinek igényeit és elvárásait. A fórumkutatás során a cég kérdéseket tehet fel a résztvevőknek az adatfogyasztási szokásaikról, az új csomag bevezetésének valószínű fogadtatásáról, valamint arról, hogy milyen további szolgáltatásokra lennének kíváncsiak.
Az NRC online fórumkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a piaci trendek, a fogyasztói magatartás és a vásárlói elégedettség mélyebb megértését. A gyors visszajelzési ciklusok, a nagy mintavételi méret és a geográfiai korlátok nélküli adatgyűjtés mind hozzájárulnak a kutatás hatékonyságához és értékéhez.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

Egy ágyban a robotoddal
2025.05.30.
Nincs hozzászólás
Mit gondolunk most a humanoid robotokról és hogyan fog ez változni a jövőben? Milyen terheket vesznek majd le a vállunkról és hogyan fogunk felük együtt élni?

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?
2025.05.29.
Nincs hozzászólás
A Netflix a nappaliban, a TikTok a buszon, a Youtube pedig szinte bárhol és bármin. A képernyőidőért folyó harc sosem volt ennyire kiélezett. Az NRC

Hogyan védjük vagy nem védjük az online térben az adatainkat? Adatbiztonság a mindennapokban.
2025.05.20.
Nincs hozzászólás
Adatbiztonság napjainkban – Hogyan védi, vagy nem védi adatait a magyar lakosság az online térben?

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2025.05.06.
Nincs hozzászólás
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és