Fórumkutatás
Az online fórumkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok nagyobb csoportok véleményére, tapasztalataira, gondolataira kíváncsiak. Különösen hasznos, amikor a vizsgálatba bevont személyek fizikailag távol esnek egymástól, vagy amikor rugalmasabb, időben elosztott kommunikációra van szükség.
Az NRC online fórumkutatása akkor ideális választás, ha a vállalatoknak gyors, költséghatékony és nagy volumenű visszajelzésre van szükségük. Ez a módszer lehetővé teszi a cégek számára, hogy széles körűen gyűjtsenek adatokat és észrevételeket nagyobb csoportoktól, amelyek akár globálisan is elszórva lehetnek.
- Fogyasztói szokások és trendek: Megértheti, hogy a fogyasztók hogyan használják a termékeket és szolgáltatásokat, és milyen trendeket követnek.
- Fogyasztói vélemények és attitűdök: Felfedezheti, hogy a fogyasztók mit gondolnak a termékekről, szolgáltatásokról, márkákról és a vállalat kommunikációjáról.
- Új termékötletek és fejlesztések: Megtudhatja, hogy a fogyasztók milyen új termékeket, szolgáltatásokat vagy fejlesztéseket szeretnének látni.
- Nyitott kérdések: A résztvevők szabadon megoszthatják gondolataikat, véleményeiket, érzéseiket és tapasztalataikat.
- Zárt kérdések: A zárt kérdések segítségével kvantitatív adatokat gyűjthetünk, például a résztvevők preferenciáinak megismerése érdekében.
Egy távközlési cég, amely új mobil adatcsomagot tervez bevezetni, az NRC online fórumkutatási szolgáltatását használhatja annak érdekében, hogy megértse a jelenlegi és lehetséges ügyfeleinek igényeit és elvárásait. A fórumkutatás során a cég kérdéseket tehet fel a résztvevőknek az adatfogyasztási szokásaikról, az új csomag bevezetésének valószínű fogadtatásáról, valamint arról, hogy milyen további szolgáltatásokra lennének kíváncsiak.
Az NRC online fórumkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a piaci trendek, a fogyasztói magatartás és a vásárlói elégedettség mélyebb megértését. A gyors visszajelzési ciklusok, a nagy mintavételi méret és a geográfiai korlátok nélküli adatgyűjtés mind hozzájárulnak a kutatás hatékonyságához és értékéhez.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai
2025.03.25.
Nincs hozzászólás
E-kereskedelem trendek 2025: Miért költenek egyre többet a magyar vásárlók külföldi webshopokban? Hogyan tarthatják meg ügyfeleiket a hazai e-kereskedők a Temu térnyerése mellett?

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?
2025.03.19.
Nincs hozzászólás
Molnár Zoltán, az NRC ügyfélkapcsolati igazgatója a DigitalHungary Klub rendezvényén adott elő, ahol a magyar lakosság pénzügyi várakozásait mutatta be. Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán
2025.03.04.
Nincs hozzászólás
Hogyan befolyásolja az egyre növekedő hőmérséklet a nyarainkat? Változnak-e az utazási szokások? Cikkünkben ezekre is választ adunk.

Adatvizualizáció, Python, szerelem
2025.02.17.
Nincs hozzászólás
Miben rejlik a Python alapú adatvizualizáció ereje? Hogyan változtatják meg a dinamikus dashboardok az adatmegosztást? Cikkünkben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg.