Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók
Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.
Tudatos és nem tudatos rekciók mérése reklámkutatásokban: az NRC Kft. Facial Recognition Software kutatás-fejlesztési projekt 2. mérföldkövének beszámolója.