A hónap kreatív kampánya | Harmadszor


Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és válaszok alapján épp elég kampányt elemzünk máskor.

Aldi @BMF | Ausztrália

Az ausztrál Aldi a mesterséges színezékektől mentes élelmiszeripari áruival szerette volna felhívni magára a figyelmet. A kampány tájékoztat, hogy az állateledelekre és a nem élelmiszer jellegű termékekre mindez nem vonatkozik, de ha valóban minden emberi fogyasztásra szánt élelmiszer színezékmentes, akkor ezt valóban érdemes kommunikálni. Azért is erős ez az üzenet, mert egy discount retailerről van szó, aki nem a magas minőségű termékei miatt szerezte piaci pozícióját, hanem inkább megfizethető árai okán. Ez összekapcsolva a high-quality product üzenettel igen erős kombinációt alkot.  Sajnos nem ismerjük a kapcsolódó kutatásokat ami miatt emellett döntöttek (a színezékes termékek mellőzéséről), de kíváncsiak lennénk, ugyanis mindez már-már az átpozicionálás szándékát is sejteti. Utánakerestünk és úgy tűnik, hogy egyelőre csak Ausztráliában igaz mindez, ott viszont már 2011-ben megszületett a döntés, tehát csak a kampány új.

A kampány két fő eszköze online video (TV spot?) és print, amik igen eltérőek, azaz nem egy közös key visual köré épülnek.

A videót azért szerettük nagyon, mert egy megfigyelőszobában zajlik. Nekünk is van egy ilyen -hozzá kell tenni, sokkal jobban felszerelt- helyiségünk, ahonnan a fókuszcsoportos alanyokat követjük. A videó végén szegény alanyok igen erős tüneteket produkálnak, és kutatóink – némi sarkítással- abszolút ráismertek a szituációra, amikor csendes megdöbbenéssel konstatálják az alanyok reakcióját. Szóval mi abszolút együtt rezonálunk ezzel a videóval, és jól adja át az üzenetet is, amit az Aldi közvetíteni szeretne.

Íme:

 

A print pedig a „Go natural” felütéssel indul, és ennek összekapcsolása az élelmiszerek színezékmentességével 10 pontos. Ötletes, humoros, és gumimaci, szóval nagyon szerethető.

 

Ez volt a szeptemberi kampány, reméljük tetszett és tudtunk okozni pár érdekes percet.

 

Az inspirációt ezúttal is az Adsoftheworld szolgáltatta

Facebook
Twitter
LinkedIn
Plus d'articles par Gergely Takács

TÉLÉCHARGER : Matériel de notre présentation à Media Hungary 2018

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15587′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][spacer height=”30″][vc_column_text] [wpdm_package id=’15567′] [/vc_column_text][spacer height=”20″][/vc_column][/vc_row]

Vous souhaitez séjourner dans un okoshotel ?

  Nos appareils intelligents en poche, nous franchirons la porte de notre maison intelligente et quitterons notre ville intelligente pour passer quelques jours ailleurs. Où allons-nous séjourner ? Bien sûr.

|

Body and Soul : méritait-il l'Oscar ?

  Aucun film hongrois n'a remporté d'Oscar cette année, après 2016 et 2017, bien que, selon un récent sondage du NRC, le meilleur film en langue étrangère

fr_FRFR