Parlons-en !

Ecrivez-moi ou appelez-moi et je répondrai à vos questions.

Nous pouvons vous aider à faire de l'étude de marché un retour sur investissement rapide !
Szakterületeim

Telekom

Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?

Commerce

Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?

Ügynökségek

Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.

Les médias

Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.

FMCG

Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.

Közlekedés, utazás

Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.

Szakmai tapasztalat

Történelem tanárként és szociológusként végeztem a Szegedi Tudományegyetemen. Lassan 20 éve foglalkozom kutatással. Első szakmai tapasztalataimat közvéleménykutatásban szereztem, majd a médiaügynökségi kutatói lét ragadott meg néhány évre, míg az utóbbi bő 10 évet piackutatással töltöttem az NRC kötelékében, jelenleg kutatási igazgatóként.

Alapvetően rengeteg kutatási területtel foglalkozunk közvetlen kollégáimmal, de elsősorban média-PR-kommunikációs kutatások, FMCG, közszolgáltatások és turisztika vonalon mozgunk az elmúlt évtizedben, felhasználva ehhez a kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek tárházát, szemkamerás kutatástól, a klasszikus kvalitatívon át egészen az conjoint-analízisig.

Szeretem a munkám, hiszen mi piackutatók a világ valamely szeletéről szerzünk jobb megértést egy-egy projekt során, ami végül magánemberi látásmódunkra is kihat. Ezzel együtt szabadidőmben kerülök mindent, ami digitális, és azt hiszem, hogy fokozódó szimbiózisban élek a természettel.

Szakmai cikkek
Consommation de contenu Études de marché du CNRC|Contenu des médias

Quelle est la valeur du contenu médiatique ?

Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

fr_FRFR