Hírek

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó

2023-as piackutatási trendek és ügyfélelvárások
A piackutatást is használó cégek jogos igénye, hogy gyorsabban kapjanak választ üzleti kérdéseikre, hogy a fejlesztéseik valós ügyféligényeket elégítsenek ki és a felhasznált kutatási adatok

Köszönjük
Boldog, békés, pihenésben és örömökben is gazdag karácsonyt és vidám új évet kívánunk minden barátunknak, partnerünknek, válaszadóinknak… egyszóval mindenkinek ❤️❤️❤️

Piackutatási trendek 2023
Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez

Mennyit ér a médiatartalom?
Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?
Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem

Fókuszban a fenntarthatóság
Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től
A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan

E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások
Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít jobban megérteni azt a komplex világot,

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről
Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022
A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó

2023-as piackutatási trendek és ügyfélelvárások
A piackutatást is használó cégek jogos igénye, hogy gyorsabban kapjanak választ üzleti kérdéseikre, hogy a fejlesztéseik valós ügyféligényeket elégítsenek ki és a felhasznált kutatási adatok

Köszönjük
Boldog, békés, pihenésben és örömökben is gazdag karácsonyt és vidám új évet kívánunk minden barátunknak, partnerünknek, válaszadóinknak… egyszóval mindenkinek ❤️❤️❤️

Piackutatási trendek 2023
Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez

Mennyit ér a médiatartalom?
Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?
Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem

Fókuszban a fenntarthatóság
Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től
A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan

E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások
Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít jobban megérteni azt a komplex világot,

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről
Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022
A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”
További cikkeink

Adatelemző, piackutató


Húsvéti szokásaink? Vannak még?

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?

Data Processing, adatmenedzser

A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.