Hírek

||

Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép

Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?

Hírek

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

Hírek

Házhozszállítás a karantén időszakában

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus alatt? Mik a legjellemzőbb átvételi módok? E-Commerce Infografikánkon a legfrissebb kutatási eredményeinket találja.

Hírek

Online felmérés? Igen!

Milyen hosszú lehet egy online felmérés kérdőíve? Miért annyira fontos, hogy reszponzív legyen? Hogyan alakul az egyes európai országokban az internetpenetráció? Mekkora költségmegtakarítás érhető el azzal, ha átállunk online adatfelvételre? – mindez és még sok más kiderül letölthető bemutatónkból.

Internetpenetráció|Internetpenetráció|||||

87% INTERNETEZŐ HAZÁNKBAN

Internetpenetráció hazánkban. Hány fő internetezik? Kik azok, akik még nem? Válassza ki célcsoportját infografikánkon és választ kap kérdéseire.

Hírek

EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

354.887 kitöltött kérdőív 15 hónap alatt: ezzel az összeggel segíthettünk – ezúton is köszönjük a Netpanel válaszadóiknak! Ezúttal a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt támogattuk. De hogyan is lehet kérdőív kitöltéssel nemes ügyeket segíteni?

||

Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép

Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?

Hírek

Mobiletnográfiai kutatások

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

Hírek

Házhozszállítás a karantén időszakában

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus alatt? Mik a legjellemzőbb átvételi módok? E-Commerce Infografikánkon a legfrissebb kutatási eredményeinket találja.

Hírek

Online felmérés? Igen!

Milyen hosszú lehet egy online felmérés kérdőíve? Miért annyira fontos, hogy reszponzív legyen? Hogyan alakul az egyes európai országokban az internetpenetráció? Mekkora költségmegtakarítás érhető el azzal, ha átállunk online adatfelvételre? – mindez és még sok más kiderül letölthető bemutatónkból.

Internetpenetráció|Internetpenetráció|||||

87% INTERNETEZŐ HAZÁNKBAN

Internetpenetráció hazánkban. Hány fő internetezik? Kik azok, akik még nem? Válassza ki célcsoportját infografikánkon és választ kap kérdéseire.

Hírek

EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

354.887 kitöltött kérdőív 15 hónap alatt: ezzel az összeggel segíthettünk – ezúton is köszönjük a Netpanel válaszadóiknak! Ezúttal a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt támogattuk. De hogyan is lehet kérdőív kitöltéssel nemes ügyeket segíteni?