ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!


Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
  • X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
  • Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
  • Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
  • Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
  • Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Kurucz Imre, a NRC kutatási igazgatója


Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:

[wpdm_package id=’17481′]

Konferencia site

Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):

Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai

Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?


Gyenes Edina

Online piackutatást szeretne?

ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

[ninja_form id=7]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Tényleg mindig a legolcsóbbat hajkurásszuk?

Nem vagyunk annyira árérzékenyek az élelmiszer bevásárlások esetén, mint amennyire annak vagyunk titulálva, és amennyire annak érezzük magunkat. A márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése

||

Interjú Páthy-Dencső Blankával

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Páthy-Dencső Blankával és Slezsák Csillával. Páthy-Dencső Blanka szenior piacelemző 2010 óta dolgozik a Sanoma Media Budapest Zrt.-nél, előtte a TÁRKI Társadalomkutató

Az okos bébiszitter és a még okosabb szülők

„Drágám, legalább útközben ne játssz vele!” – hangzik a belvárosi utcán, és a hétéves-forma fiúcska a varázslatból ocsúdva szórakozottan csapja hóna alá tabletjét. Éttermi

hu_HUHU