ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!


Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
  • X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
  • Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
  • Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
  • Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
  • Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Értékesítési trendek
Kurucz Imre, a NRC kutatási igazgatója


Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:

[wpdm_package id=’17481′]

Konferencia site
Értékesítési trendek

Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):

Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai

Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?


Gyenes Edina

Online piackutatást szeretne?

ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

[ninja_form id=7]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Virtuális séta az online piactereken

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a

Ismét a gyerekeket kérdezzük

2007-ben indult elsőként útjára az NRC Piackutató VMR.kids kutatása. A felmérés múlt évi sikerének köszönhetően idén novemberben ismét elindítottuk az adatfelvételt. A VMR-t kiegészítő

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma

||

Mit tudunk az internetezőkről?

NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és