A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!
Tartalomjegyzék
Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
- X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
- Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
- Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
- Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
- Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:
[wpdm_package id=’17481′]
Konferencia site
Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):
Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai
Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?
Online piackutatást szeretne?
ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!
[ninja_form id=7]